شکست جدید امنیتی رژیم صهیونیستی

افشای هویت سرهنگ صهیونیست به هلاکت رسیده

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با جام جم آنلاین:

فروپاشی رژیم صهیونیستی سرعت گرفت | تغییر معادلات میدانی در منطقه

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه پروسه فروپاشی رژیم صهیونیستی سرعت گرفته است، گفت: ظرفیت رژیم صهیونیستی بسیار محدود است و با فراخوان نیرو‌های ذخیره نمی‌تواند با نیرو‌های خودجوش مقابله کند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه پروسه فروپاشی رژیم صهیونیستی سرعت گرفته است، گفت: ظرفیت رژیم صهیونیستی بسیار محدود است و با فراخوان نیرو‌های ذخیره نمی‌تواند با نیرو‌های خودجوش مقابله کند.
کد خبر: ۱۴۲۵۰۹۵

به گزارش جام جم آنلاین، محمود عباس‌زاده درباره عملیات طوفان الاقصی افزود:‌ عاقبت‌‌ اشغال،‌ ظلم و کودک‌کشی چنین اتفاقی است، زیرا به درستی وعده داده شده ‌که ‌مستضعفین‌ برای احیای حقوق خود ‌سنگین‌ترین ضربه‌ها را به ظالمان می‌زنند.

وی درباره شرایط رژیم صهیونیستی نیز عنوان کرد: خوشبختانه این رژیم شرایط 50 سال قبل را ندارد. اما مردم فلسطین ‌انگیزه بیشتری برای ‌آزاد شدن از اشغال و عبور از ظلم به دست آورده‌اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه دست جوانان فلسطینی برای آزادی از اشغال پُر است، توضیح داد: در واقع‌ معادلات میدانی در منطقه تغییر کرده است و رژیم صهیونیستی  قدرت قابل توجهی در منطقه نیست.

عباس زاده در گفتگو با جام جم آنلاین یادآور شد: گروه‌های خودجوش در فلسطین ‌تا مدتی پیش سلاحی جز سنگ در اختیار نداشتند. اما این روزها به فناوری و سلاح‌های موثر مجهز شده‌اند. به همین دلیل پروسه اضمحلال و فروپاشی رژیم صهیونیستی سرعت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه ساعت شنی فروپاشی این رژیم نامشروع ‌ثانیه‌های آخر را سپری می‌کند، گفت:‌ چنین ضربه‌هایی است که آسیب جدی به پیکره این رژیم وارد می‌کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی در داخل نیز با بحران رو به رو است، افزود: فروپاشی دولت این رژیم نیز پیش‌بینی می‌شود و این اتفاق مقدمه فروپاشی کل این رژیم نامشروع خواهد بود.

عباس زاده درباره فراخوان کم سابقه رژیم صهیونیستی برای استفاده از نیروهای ذخیره نیز بیان کرد: ظرفیت رژیم صهیونیستی بسیار محدود است و با فراخوان نیروهای احتیاط نمی‌تواند با نیروهای خودجوش مقابله کند.

وی با اشاره به اینکه  فروپاشی رژیم صهیونیستی سرانجام اتفاق خواهد افتاد، درباره تهدید برخی مقام‌های نظامی این رژیم نیز عنوان کرد: این رژیم ریشه ندارد و اکنون به دلیل ترس اقدام به چنین تهدیدهایی می‌کند‌.‌

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها